کارخانه تولید شکر دارویی خوزستان

آیا می دانستید که بالاخره در ایران هم کارخانه تولید شکر دارویی تاسیس شده است؟ می دانستید که این کارخانه در استان خوزستان واقع شده و از واردات شکر دارویی به ایران جلوگیری می شود؟
با توجه به اینکه سلامت افراد جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است، دولت در پی این می باشد تا محصولات باکیفیت و خوبی را به بازار عرضه کرده و در اختیار مصرف کننده ها قرار دهد. شکر یکی از همین محصولاتی است که درجه های کیفیتی متفاوتی از آن در بازار فروش یافت می شود. اگر در تولید شکر، مواد شیمیایی و افزودنی هایی استفاده شود، مسلما شکر مورد نظر کیفیت کافی را نخواهد داشت. در صورتی که شکر اصل نیشکر، دارای مرغوبیت عالی باشد، نشان دهنده این است که در تولید شکر مورد نظر، افزودنی ها هیچ نقشی نداشته اند.
در ادامه شکری معرفی خواهد شد که اثر دارویی داشته و به دلیل کیفیت بالایی که دارد، قیمت بیشتری هم در بازار فروش به خود اختصاص داده است.

شکر دارویی چیست؟

یکی از شکر هایی که نمونه های خارجی آن در بازار یافت می شود، شکر دارویی می باشد.
شکر دارویی در واقع شکر نیشکر است که از عصاره خالص گیاه نیشکر به دست آمده و هیچ افزودنی و مواد شیمیایی در آن وجود ندارد.
شکر دارویی، ساکارزی کاملا خالص داشته و استفاده از آن، سبب بروز بیماری های مختلف نخواهد شد. البته توجه داشته باشید که قند و کالری شکر دارویی حذف نشده و استفاده بیش از حد آن، سبب بالا رفتن قند خون خواهد شد.
به دلیل اینکه کارخانه های تولید شکر در ایران، توانایی این را نداشتند تا شکر دارویی را تولید کنند، به همین دلیل، شکر دارویی از کشور هایی همچون برزیل، اروپا، آمریکا و چین به بازار شکر ایران وارد می شد.
به خاطر هزینه های زیاد و همچنین محدودیت هایی که برای واردات شکر دارویی به ایران وجود دارد و بسته به اینکه تقاضا برای شکر دارویی در بازار ایران زیاد است، کارخانه های تولید قند و شکر، تصمیم به آماده سازی و عرضه شکر دارویی به بازار فروش شکر ایران گرفتند که برخی در این عرصه موفق شدند.

شکر دارویی

کارخانه شکر دارویی خوزستان

یکی از کارخانه های موفق در زمینه تولید شکر دارویی، کارخانه ای واقع در استان خوزستان می باشد. این کارخانه با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، استفاده از دستگاه های خوب و باکیفیت، مواد اولیه مرغوب و همچنین همکاری پرسنل عالی و آموزش دیده، توانسته است که شکر دارویی مورد نیاز در بازار شکر ایران را به راحتی تامین نماید.
تولید سالانه شکر دارویی در این کارخانه، در حدود 12500 تن می باشد که این مقدار بسیار زیادی بوده و می توان از آن به عنوان یکی از موفقیت های ایران در زمینه تولید شکر یاد کرد.
کارخانه شکر خوزستان که شکر دارویی تولید می کند، استاندارد های زیر را دارا می باشد:

  • USP
  • BP
  • IP

این استاندارد ها همگی مرتبط با استاندارد های دارویی جهانی و مربوط به بسته بندی و عرضه شکر دارویی به بازار فروش می باشد که کارخانه شکر خوزستان، تمامی این استاندارد ها را شامل می شود.
مصرف کننده های شکر می توانند به آسودگی خاطر، شکر دارویی خوزستان را خریداری کرده و با حمایت از تولیدات ملی، خرید شکر دارویی خارجی و وارداتی را متوقف نمایند.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.