خرید و فروش عمده شکر صادراتی شهرکرد

آیا می دانید کدام یک از ارگان ها، خرید عمده شکر شهرکرد را انجام می دهند؟ آیا شکر صادراتی را هم می توان به صورت عمده خریداری کرد؟ قیمت خرید و فروش عمده شکر شهرکرد در بازار چقدر است؟
همانطور که بارها و بارها گفته شده است، شکر شیرین کننده ای است که انرژی زا بوده و بخش قابل توجهی از انرژی روزانه افراد مصرف کننده را می تواند تامین کند. البته شکر استفاده های دیگری هم دارد که یکی از آن ها، استفاده زیبایی و برای پوست است.
می توان از این مسئله دریافت که شکر اگر به صورت طبیعی تولید شود و در آن مواد شیمیایی وجود نداشته باشد، مسلما می تواند خواص و فواید زیادی بر مصرف کننده به همراه داشته باشد. البته این موضوع شروطی را به همراه دارد و اصلی ترین شرط استفاده از شکر، میزان مصرف آن در طول روز است که نباید به مقادیر زیادی برسد.
همانگونه که می دانید، ایران یکی از کشور هایی است که در زمینه تولید شکر و تامین نیاز بازار، تا حدودی خودکفا می باشد و کارخانه های زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. برای اینکه بیشتر در خصوص شهر های تولید کننده شکر و کارخانه و کارگاه های مخصوص بیشتر بدانید، بهتر است مطلب را در ادامه مطالعه کنید.

کارخانه تولیدی شکر شهرکرد

شهرکرد یکی از شهر هایی است که می توان گفت، بهترین کارخانه تولید شکر در آن مشغول به فعالیت می باشد.
این کارخانه تولیدی شکر، با به کارگیری دستگاه های مخصوص، عدم استفاده از مواد شیمیایی و افزودنی ها، آموزش پرسنل با تجربه و کمک گرفتن از متخصصان تغذیه متبهر، توانسته است که شکر مرغوب و خوبی را نه تنها به بازار داخلی کشور روانه سازد، بلکه بخشی از شکر تولیدی خود را به بازار فروش کشور های مختلف عرضه نماید.
این کارخانه تولیدی شکر که کارخانه شکر هفشجان نام دارد، سال های زیادی است که در صنعت تولید شکر فعالیت داشته و به راحتی می توان گفت، شکر تولیدی در این کارخانه شهرکرد، از بهترین و مرغوب ترین شکر های موجود در بازار فروش است.
شکر شهرکرد به دلایل زیر، از جمله شکر های مرغوب و باکیفیت تولید ایران است:

  • عدم استفاده از مواد شیمیایی در تولید شکر
  • استفاده از نیشکر ارگانیک و طبیعی در تولید شکر
  • روش تولید سنتی شکر شهرکرد

و … .

شکر شهرکرد

خرید و فروش شکر صادراتی

برخی بر این تصورند که نمی توان شکر صادراتی را در بازار فروش داخلی خریداری کرد. در صورتی که چنین نبوده و برخی از کارخانه های تولیدی شکر همانند کارخانه شکر شهرکرد، بخشی از محصول خود را که برای صادرات در نظر گرفته اند، در بازار فروش داخلی هم توزیع می کنند و افراد به راحتی می توانند با پرداخت هزینه ای کمی بیشتر، شکر صادراتی و باکیفیت را خریداری نمایند.
اغلب فروشگاه ها و مغازه های عرضه مواد غذایی هستند که اقدام به خرید عمده شکر کرده و اکثرا هم با کارخانه های تولیدی به منظور تامین نیاز فروشگاه و مغازه خود، قرارداد هایی را انعقاد کرده اند.
کارخانه های تولیدی مواد غذایی، کیک، نوشیدنی های بسته بندی و …، از دیگر خریداران عمده شکر در بازار فروش هستند. حال بسته به اینکه کارخانه تولیدی تا چه اندازه به کیفیت محصول خود اهمیت می دهد، شکر صادراتی و یا شکر معمولی به صورت عمده، توسط آن ها خرید و فروش می شود.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.