شرکت وارد کننده شکر ایزومالت به ایران

آیا با شکر ایزومالت آشنا هستید؟ آیا می دانید چه شرکت هایی، وارد کننده شکر ایزومالت به بازار داخلی ایران می باشند؟ شکر ایزومالت دارای چه ویژگی هایی است و چه استفاده هایی دارد؟
یکی از مسائلی که از گذشته تا کنون، افراد مصرف کننده شکر را درگیر خود کرده است، بیماری هایی از قبیل دیابت و یا چاقی می باشد. همانطور که می دانید، شکر دارای کالری بالایی بوده و ساکارز و قند موجود در آن، سبب می شود تا فرد مصرف کننده اگر مقدار و اندازه معینی را برای مصرف در نظر نگیرد، درگیر بیماری های مختلفی شود.
بسیاری از افراد هستند که دارای اضافه وزن بوده و متخصصان تغذیه آن ها را از خوردن شکر و قند محروم کرده اند.
با توجه به اینکه شکر نوعی تامین کننده انرژی برای بدن محسوب می شود، آیا می توان آن را به کل از برنامه غذایی حذف کرد؟ آیا راه دیگر یا ماده دیگری وجود دارد که بتوان آن را جایگزین شکر سفید در برنامه غذایی نمود؟
در ادامه پاسخ این سوالات را خواهید یافت.

شکر ایزومالت چیست؟

یکی از شکر هایی که مستقیم از گیاهان به دست نمی آید و بایستی تحت انجام عملیاتی قرار گیرد تا به شکل نهایی خود در آید، شکر ایزومالت می باشد.
البته ناگفته نماند که شکر ایزومالت از شکر طبیعی به دست آمده و جالب توجه این است که طعمی کاملا شبیه به شکر معمولی را دارد، اما به دلیل عملیات تولیدی که بر روی این شکر انجام شده است، در برخی موارد با شکر سفید متفاوت خواهد بود.
مسئله ای که در رابطه با شکر ایزومالت ممکن است نظر شما را به خود جلب کند، این است که شکر ایزومالت به هیچ وجه توسط بدن فرد مصرف کننده جذب نمی شود و استفاده از آن، تنها به دلیل طعم شیرینی اندازه ای که دارد، در مواد غذایی و خوراکی هایی صورت می گیرد که صرفا مزه شیرینی در آن ها مطرح می باشد.
برای اینکه شناخت بیشتری از شکر ایزومالت داشته باشید، باید به ویژگی های آن که در ادامه آماده شده است توجه نمایید:

  • مصرف شکر ایزومالت، هیچگاه سبب پوسیدگی دندان ها نخواهد شد.
  • کالری کم و بدون قند بودن شکر ایزومالت، دلیل بر استفاده از آن توسط افراد دیابتی و کسانیکه دارای اضافه وزن هستند می باشد.
  • میزان کالری آن تقریبا نصف کالری شکر است.
  • کربوهیدارتی دیر هضم به شمار می رود.
  • اصلا تاثیری بر بالا رفتن قند خون و ابتلا به بیماری هایی از قبیل دیابت را ندارد.
  • به عملکرد اندام های داخلی از قبیل روده کمک می کند.

اگر شما هم درگیر دیابت بوده و از اضافه وزن خود رنج می برید، می توانید با جایگزین کردن شکر ایزومالت به جای شکر معمولی در برنامه غذاییتان، از بیماری ها دور شده، به بهبود آن کمک کنید و حتی به وزن ایده آل خود برسید.

شکر ایزومالت

واردات شکر ایزومالت به ایران

ایران هنوز در صنعت تولید شکر، به آن مرحله نرسیده که بتواند خود شکر ایزومالت را تولید نماید. به همین دلیل لازم است با توجه به نیاز و تقاضای بازار از شکر ایزومالت، واردات آن به کشور صورت پذیرد.
وارد کننده شکر در ایران، انواع و اقسام شکر های موجود در بازار جهانی را که در طعم و رنگ های مختلف تولید می شود و هرکدام برای خود خواص و فوایدی دارند را حتی الامکان به بازار داخلی وارد می نماید.
شکر ایزومالت برند های مختلفی در کشور های خارجی دارد. شرکت وارد کننده شکر باید در نظر داشته باشد تا بهترین برند شکر ایزومالت را به بازار داخلی وارد کرده و آن را در اختیار خریداران که اغلب افراد دیابتی و کسانی هستند که از اضافه وزن خود رنج می برند، قرار دهد.
شکر ایزومالت، توسط شرکت بازرگانی پویا کابک به بازار داخلی ایران راه پیدا می کند و شما می توانید با پیدا کردن سایت خرید و فروش شکر ایزومالت در ایران، بهترین نوع این شکر اصل را از شرکت بازرگانی مورد نظر خریداری نمایید.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.