فروش قند و شکر بسته بندی تک نفره

فروش قند و شکر سفید و قهوه ای در بسته بندی های 5 تا 7 گرمی تک نفره آغاز گردیده است و چاپ برند خاص مورد نظر مشتری از حداقل سفارش 100000 به بالا پذیرفته می شود.
مسلماً در رستوران ها و یا هتل ها، شکر و قند هایی را مصرف کرده اید که در بسته بندی تک نفره قرار گرفته اند. این شکر های بسته بندی تک نفره، در وزن های 5 الی 7 گرمی تولید شده و بسته به سفارش مشتری که اصولاً هتل ها و یا رستوران ها می باشند، آماده سازی می گردد.
در این بسته بندی ها، شکر و یا قند به میزان مصرف یک بار هر شخص در نظر شده است و به همین دلیل، به آن قند و یا شکر بسته بندی تک نفره گفته می شود.
البته استفاده از این نوع شکر ها و یا قند های بسته بندی برای مکان هایی همچون اداره جات، و … مناسب نمی باشد و بیشترین استفاده از این نوع قند و شکر بسته بندی شده، هتل، رستوران، هواپیما ها و … خواهند بود.

تولید شکر بسته بندی تک نفره

برای تولید شکر بسته بندی کوچک و تک نفره، نیاز به دستگاه های مخصوص می باشد. این دستگاه ها طبق برنامه ای که به آن ها داده می شود، پاکت های مستطیلی مانند و یا مربع مانند را دریافت کرده و به همراه 5 تا 7 گرم از شکر پر می کنند.
این دستگاه ها اصولاً اتوماتیک بوده و نیازی به اپراتور نخواهند داشت. جالب است بدانید که همه کارخانه های تولیدی این دستگاه را دارا نبوده و برخی، شکر و قند تولیدی خود را در تناژ مورد نظر، در اختیار کارخانه های بسته بندی قرار داده تا بتوانند نیاز مشتریان را به صورت اشتراکی برآورده سازند.
اغلب دیده اید که بر روی بسته بندی شکر تک نفره، اسم و یا آرم هتل و رستوران مورد نظر حک شده است. چاپ بر روی بسته بندی شکر تک نفره، هزینه بر می باشد. زیرا هر آرم و یا نشان هتل و رستوران، شکل خاص خود را داشته و رنگ های مخصوصی در آن به کار رفته شده است که تمامی این ها نه تنها زمان بر بوده، بلکه شامل هزینه هایی هم می شود. به خاطر همین، کارخانه های بسته بندی شکر و قند، برای به صرفه شدن از نظر اقتصادی، سفارش های بالا 100000 تا را تقبل می کنند. زیرا از این راه می توانند هزینه های چاپ را سرشکن نمایند.

شکر بسته بندی تک نفره

فروش قند و شکر بسته بندی

قند و شکر بسته بندی، فرق نمی کند که به صورت تک نفره به بازار عرضه شده باشند یا در وزن های بیشتر، به هر حال قیمت خرید و فروش بالاتری به نسبت قند و شکری خواهد داشت که به صورت فله در اختیار خریداران قرار می گیرند.
هتل داران و رستوران داران عزیز می توانند جهت خرید شکر بسته بندی تک نفره و یا قند های یک نفره، از طریق سایت شرکت های تولید کننده اقدام نمایند و خرید شکر را به صورت اینترنتی و در کمترین زمان ممکن انجام دهند.
تولیدکنندگان شکرهم به منظور فروش شکر بسته بندی، می توانند از فضای مجازی کمک بگیرند. زیرا این روز ها اغلب کسانیکه خریدار عمده شکر و قند هستند، به دنبال راهی ساده هستند تا بتوانند محصولات مورد نیاز خود را در زمان کم و با حداقل هزینه، خریداری نمایند و در اینجاست که اهمیت داشتن سایت و وبسایت رسمی برای هر تولید کننده در فضای مجازی، آشکار خواهد شد.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.