فواید مصرف شکر رژیمی کامور

آیا می دانستید که در ایران، شکری به عنوان شکر رژیمی کامور به بازار فروش عرضه می شود؟ آیا در رابطه با فواید مصرف شکر کم کالری و رژیمی، اطلاعاتی در دست دارید؟
شکر و قند از جمله خوردنی های پر کالری هستند که اغلب مردم سعی دارند آن ها را از برنامه غذایی شان حذف کنند. اما چون شکر می تواند بخش قابل توجهی از انرژی مورد نیاز برای کار های روزانه افراد را تامین کند، نمی توان منکر فواید مصرف آن شد. البته در صورتی استفاده شکر می تواند برای بدن فرد مصرف کننده دارای خواص و فوایدی باشد که به درستی و به اندازه، در برنامه غذایی قرار گیرد.
مصرف شکر هم به صورت خوراکی و هم به شکل استفاده های موضعی، می تواند فواید بسیاری داشته باشد. دو نمونه از فواید مصرف شکر به شرح ذیل است:

  1. مصرف شکر سوخته برای درمان درد های شکمی بسیار مفید می باشد. زیرا طبعی گرم دارد.
  2. استفاده از شکر در ماسک ها و اسکراپ های لایه بردار، می تواند به شفافی و از بین رفتن سلول های مرده پوست کمک کند.

همانطور که در سطر اول ذکر شد، شکر پر کالری بوده و استفاده بیش از حد آن نه تنها می تواند بر قند میزان قند خون مصرف کننده تاثیر بگذارد، بلکه می تواند سبب زیاد شدن وزن و در نتیجه اضافه وزن شود. پس بهتر است به منظور حفظ سلامت خود و خانواده تان، از شکر هایی استفاده کنید که کالری کمی داشته و به عنوان شکر بدون قند و یا شکر کم کالری در بازار فروش شناخته می شود.

فواید مصرف شکر

فواید مصرف شکر کم کالری

شکر کم کالری و یا به اصطلاح شکر رژیمی، از جمله شکر هایی است که گیاهی بوده، با این تفاوت که ممکن است از گیاهی همچون استویا گرفته شده باشد یا اینکه تحت تاثیر عملیات تولید، میزان زیادی از قند و ساکارز موجود در شکر، حذف شده باشد.
از جمله فواید مصرف شکر رژیمی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم ابتلا به دیابت
  • مبتلا نشدن به چاقی و اضافه وزن
  • تنظیم قند خون بدن مصرف کننده
  • جلوگیری از پوسیدگی دندان

و … .
در ایران، چند سالی است که تعداد انگشت شماری از کارخانه های تولیدی شکر و قند، شکر رژیمی و کم کالری را به بازار فروش عرضه کرده اند. دلیل تولید شکر کم کالری در کارخانه ها، این است که ایرانیان در زمره مردمانی قرار گرفته اند که متاسفانه، میزان شکر مصرفی روزانه شان بالا می باشد و این می تواند سبب نگرانی هایی در خصوص بالا رفتن درصد چاقی و بیماری هایی نظیر دیابت در ایران شود.
در ادامه، کارخانه ای به شما معرفی خواهد شد که اغلب محصولات تولیدی اش، همه و همه از نوع رژیمی، بدون قند و کم کالری می باشد.

شکر رژیمی کامور

شکر رژیمی و بدون قند کامور

کامور از جمله نام های تجاری و برند معتبر در ایران می باشد که تولید کننده شکر، قند و مشتقاتی از این شیرین کننده ها بوده است. تنوع در محصولات تولیدی کارخانه کامور، سبب شده تا افراد حتی اگر قصد خرید پولکی، نبات، شکلات، آبنبات و دیگر محصولات به صورت رژیمی و کم کالری را دارند، کامور را انتخاب کنند.
شکر رژیمی کامور، از جمله محصولات پر فروش این واحد تولیدی در ایران می باشد که از عصاره گیاهی به نام استویا و یا ایزومالت تهیه شده است. شکر رژیمی استویا که با برند کامور در بازار خرید فروش شکر قابل تهیه می باشد، نه تنها مضر نیست، بلکه فواید زیادی را به همراه داشته و مصرف آن به جای شکر سفید و معمولی، می تواند مفید واقع شود.
همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید، نوع بسته بندی شکر کامور، به گونه ای است که ظاهری زیبا داشته و در بازار فروش، مشتریان زیادی را به خود جذب می کند و این مسئله می تواند یکی از دلایل اهمیت نوع بسته بندی شکر به شمار رود.
اگر شما هم ترس ابتلا به اضافه وزن، بیماری هایی از قبیل دیابت و … را دارید، می توانید با خرید شکر رژیمی کامور و استفاده روزانه از آن به جای شکر سفید معمولی، این ترس ها را از خود دور کرده و سلامت بدن خود را تضمین نمایید.