استفاده از فرش 6 متری 700 شانه کاشان به جای ایزوگام در اتریش!!

فرش و به‌ویژه فرش‌های شرقی، اولاً به دلیل نمادهای نمادین مرتبط با کارکرد و تاریخ معرف و لوکس بودن، توجه هنرمندان را به خود جلب می‌کند و تخیل آن‌ها را تحریک می‌کند.

رمان‌نویس‌ها از هر دوی آن‌ها برای غنی‌تر کردن و کامل‌تر کردن دنیایی که خلق می‌کنند، استفاده می‌کنند، بلکه به‌عنوان یک افزودنی فوق‌العاده که امکان سفر سریع در فضا را فراهم می‌کند، همانطور که در مورد فرش پرنده وجود دارد.

گاهی اوقات از آنها به عنوان عنصری استفاده می شود که هنگام گم شدن چیزی مهم در زیر فرش، هنگامی که یک گذرگاه مخفی یا دریچه ای در زیر آن پنهان است، به ایجاد فضایی مرموز کمک می کند.

در زیر برخی از دلایل حضور فرش در ادبیات را خلاصه می‌کنیم و نمونه‌هایی از آثاری را که در آن فرش‌ها اولین کمانچه را می‌نوازند، بیان می‌کنیم.

سه عکس از هزار و یک شب همانطور که در تصاویر هزار و یک شب می بینید، فرش ها نیز در آنجا به عنوان پس زمینه داستان های دیگر ظاهر شده اند.

دلایل زیادی وجود دارد که نویسندگان اغلب در کتاب های خود از فرش 6 متری 700 شانه کاشان یاد می کنند.

فرش

یکی از آنها تمایل به عدم ارائه مستقیم قهرمان، بلکه هدایت او به داستان خود با ارائه وسایل است.

داستان جالبی را می توان با هر فرش به خصوص در کتاب های قدیمی یا تاریخی مرتبط کرد و اشاره به زمان هایی دارد که فرش ها نادر بودند و اغلب باید در سفرهای خارج از کشور یا از بازرگانان سرزمین های دور خریداری می شدند.

بنابراین، یک قالیچه می تواند اجازه دهد که داستان قهرمان افشا شود و همچنین به ثروت او یا محیطی که در آن زندگی می کند گواهی دهد.

بحث دیگر غنای پیشینه فرهنگی است – توصیف فرش ها به شما امکان می دهد سبک طراحی داخلی را تصور کنید و نمادگرایی الگوهای آنها می تواند بر حال و هوای داستان تأثیر بگذارد.

فرش‌هایی با نقوش برگرفته از طبیعت، مانند پوشش گیاهی یا پرندگان، باغ‌ها و آزادی را تداعی می‌کنند، در حالی که فرش‌هایی با نقش‌های هندسی به دلیل تاریخ پیدایش، با شرایط سخت و زندگی عشایری همراه هستند.

کیفیت فرش، سبک آن، و موقعیت آن در املاک، بینشی از سلسله مراتب و وابستگی متقابل اعضای خانواده می دهد.

فرش‌های دست‌بافت به‌عنوان چیزی که توسط مردم خلق می‌شود، نمادی از خلاقیت ما و این باور است که قدرت افرادی که آن‌ها را خلق کرده‌اند در آثار دست انسان نهفته است.

شاید به همین دلیل است که فرش اغلب یک عنصر جادویی است.

زن و شوهر روی فرش پرنده اثر هنرمند ویکتور واسنتسف این نمایش دیگری از فرش پرنده هزار و یک شب است که اثر هنرمند روسی ویکتور واسنتسف است.
عناصر جادویی در ادبیات ظاهر می شوند تا به کشف ماهیت انسان در موقعیت های غیر معمول و ناشناخته کمک کنند.

آنها به غلبه بر موانع امکان‌پذیر کمک می‌کنند و چیزهایی را توصیف می‌کنند که فقط کار تخیل هستند.