بازیکن معروف فوتبال با کیف اداری چرم گاوی به باشگاه رفت!!!

اگر می خواهید کیف دستی بخرید و نمی توانید در مورد انتخاب چرم طبیعی یا مصنوعی تصمیم بگیرید، بررسی ویژگی های هر دو نوع چرم می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.

چرم اصل یکی از زیباترین مواد موجود است و با توانایی مقاومت در آزمون زمان، ماده ای لوکس به حساب می آید.

چرم مصنوعی توسط بسیاری از برندهای مد به عنوان جایگزینی برای ساخت کیف، لباس و لوازم جانبی استفاده می شود و محبوب است زیرا جایگزین ارزان تر و مقرون به صرفه تری ایجاد می کند.

موادی که در ساخت چرم مصنوعی به کار می روند تجدیدپذیر نیستند و روش های تولید نیز هر از چند گاهی مورد انتقاد قرار می گیرد چرا که جزو روش های غیر دوستدار محیط زیست به حساب می آیند.

بنابراین، با در نظر گرفتن این عوامل، اگر بخواهید یک کیف اداری چرم گاوی مردانه جدید بخرید، کدام یک را انتخاب می کنید؟ کیف دستی مردانه چرم اصل یا چرم مصنوعی؟

کیف

تفاوت بین چرم طبیعی و چرم مصنوعی چیست؟ در حالی که ممکن است هنگام انتخاب بین چرم طبیعی و چرم مصنوعی تصمیم نگیرید، در واقع می توانید این تصمیم را با مقایسه خواص هر دو چرم آسان تر کنید.

به همین دلیل است که ما خواص را برای شما مقایسه می کنیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام یک از این دو نوع چرم را انتخاب کنید.

چرم پلی اورتان نوعی چرم است که به عنوان چرم مصنوعی در صنعت پوشاک آماده استفاده می شود، از آنجایی که PVC عمدتاً پلاستیکی است، دیگر در صنعت پوشاک ترجیح داده نمی شود.

چرم اصل علیرغم درمان، طبیعی بودن خود را حفظ می کند و خواص مواد طبیعی را نشان می دهد، یعنی تنفس پذیر، انعطاف پذیر و به طور کلی کاملا نرم است.

از سوی دیگر، چرم مصنوعی سخت است و به اندازه کافی طبیعی نیست که بتواند چرم واقعی را بسازد، زیرا یک ماده مصنوعی است.

یکی از بزرگترین تفاوت های هر دو نوع چرم از نظر راحتی این است که چرم واقعی به مرور زمان نرم می شود، در حالی که چرم مصنوعی اینطور نیست.

همچنین باید آن را حفظ لطافت چرم واقعی دانست که ویژگی مثبتی برای کیف های چرم مردانه است.