با دفتر ایرانی اسلامی استعداد کودکانتان را شکوفا کنید!!!

اندازه‌های دفتر ایالات متحده بسیار معمولی‌تر هستند.

رایج‌ترین آنها Letter، Legal، Half-Letter و Junior Legal هستند، به‌علاوه یکی از آنها که به‌طور غیررسمی «جیب» نامیده می‌شود.

Letter کاغذ معمولی شما 8.5 در 11 اینچ است و تقریباً با یک A4 مطابقت دارد.

نیم حرف تقریباً مربوط به یک A5 است، تقریباً 8.5 در 5.5، و تقریباً به اندازه نوت بوک کلاسیک سیاه و سفید Moleskine شما است.

دفتر دفتر ایرانی اسلامی Legal کمی باریک‌تر است، در 8.5 در 14، و Junior Legal کمی کوچکتر از آن، در 8 در 5 است. (کوچکترها).

کوچکتر از این، شما تعداد زیادی اندازه دارید که به سختی نامی دارند یا نامی ندارند: «اندازه جیبی» معمولاً حدود 3.5 در 5 است، اما در ایالات متحده گاهی اوقات می تواند به یک A6 اروپایی اشاره کند که تقریباً 4 در است.

از طرف دیگر، فرمت‌های بزرگ‌تری مانند Tabloid (که 11 در 17 است) وجود دارد، اما Reinert خاطرنشان می‌کند که هر چیزی بزرگ‌تر از A4، دفترچه یادداشت متخصص برای پدهای طراحی هنرمندان یا پدهای معمار است.

معماران حتی سیستم خود را دارند که به نسبت 4:3 ​​پایبند هستند و از “قوس A” تا “قوس E” متغیر است (Arch E، بزرگترین، می تواند اعداد بعد از خود را حتی بزرگتر کند؛ Arch E1، Arch E2، که نوعی چیز). اگر به یکی از آن‌ها نیاز دارید، احتمالاً از قبل آن را می‌دانید.

اندازه ای که می خواهید تا حد زیادی به نحوه استفاده از نوت بوک بستگی دارد.

نوت‌بوک‌های جیبی معمولاً نازک و سبک هستند، اما اغلب صفحات بسیار کمی دارند، گاهی اوقات کمتر از 50. اگر مطمئن نیستید که چه اندازه ای بگیرید، احتمالاً این همان چیزی است که می خواهید.

نوت‌بوک‌هایی به اندازه حروف برای کارمندان اداری کمی بزرگ هستند.

آنها تصاویری از دانش‌آموزان را تداعی می‌کنند، اگرچه تعداد بیشتری از آنها با طراحی بزرگسالان هستند که عالی به نظر می‌رسند و فضای زیادی برای نوشتن ارائه می‌دهند.

یک Clairefontaine (15 دلار) را امتحان کنید، که با نقدهای عالی برای کاغذ و صحافی آن همراه است.