با شوینده من آب استخر را ضد عفونی کنید!!!

در مواقع فوق العاده، علاوه بر شستن مکرر دست ها، ضدعفونی و ضدعفونی کردن لباس ها نیز اهمیت ویژه ای دارد.

عملکرد تمیز کنندگی، مواد تشکیل دهنده و نرمی مواد شوینده لباس را نمی توان نادیده گرفت، آیا محصول لباسشویی مناسبی را انتخاب کرده اید؟

شوینده من دارای اثرات ضد آلودگی و روغن زدایی قوی است، اما بیشتر مواد تشکیل دهنده آن مواد فعال، سازنده، تثبیت کننده یا سفید کننده و غیره است.

تماس مستقیم مکرر با پوست به راحتی باعث خشن شدن پوست و خارش می شود.

از آنجایی که پودر لباسشویی باقیمانده های زیادی دارد، در صورت حل نشدن کامل، پودر لباسشویی فرصتی برای نشستن روی لباس ها پیدا می کند و لباس ها را سفت و تیره می کند.

شوینده

بنابراین پودر لباسشویی بیشتر برای موادی که به راحتی آسیب نمی بینند مانند روکش مبل و کت مناسب است.

مایع لباسشویی عمدتاً از “سورفکتانت” برای از بین بردن لکه ها استفاده می کند، توانایی ضد عفونی کننده ضعیف تر از پودر لباسشویی است، اما مقدار pH آن نزدیک به خنثی است که ملایم است و پوست را کمتر تحریک می کند.

زیرا ماده شوینده لباسشویی به راحتی حل می شود و خاصیت باقیمانده ای ندارد؛ این می تواند نیازهای ضد عفونی لباس های روزانه را برآورده کند و لباس ها پس از شستن نرم تر و نرم تر می شوند، بنابراین برای پارچه های ظریف مانند لباس های صمیمی، ژاکت ها و ابریشم مناسب است.

توپ لباسشویی نوع جدیدی از محصولات لباسشویی است که مخصوص ماشین های لباسشویی طراحی شده است و اثر پاک کنندگی آن مشابه مواد شوینده لباسشویی است.

فرمول توپ های لباسشویی سازگارتر با محیط زیست است و بیشتر آنها حاوی موادی مانند جوش شیرین و اسید سیتریک هستند.

استفاده از آن راحت است، اما دوز را نمی توان به طور انعطاف پذیر تنظیم کرد و قیمت آن به طور کلی بالا است.

مردم عموماً بر اساس رنگ طبقه‌بندی می‌کنند و لباس‌های «تیره» و «روشن» را جداگانه می‌شویند تا از رنگ‌آمیزی لباس‌های رنگ روشن با رنگ‌های لباس‌های تیره در طول فرآیند شستشو جلوگیری کنند.

توصیه می شود لباس های سفید را به طور مستقل بشویید تا احتمال لک شدن آن به حداقل برسد و حالت سفید و روشن لباس سفید طولانی شود.