بخاری نفتی و بخاری هیزمی دست دوم مکمل یکدیگر در ساخت جت

صاحبان خانه های مستقل می توانند با افزودن یک سیستم گرمایش مکمل در کنار حالت اولیه، بهره وری انرژی در گرمایش را بهبود بخشند.

در حالی که تحقیقات در مورد پذیرش حالت گرمایش اولیه گسترده است، مطالعاتی که صرفاً بر روی عوامل تعیین کننده پذیرش سیستم گرمایش تکمیلی تمرکز دارند محدود است.

این مطالعه nvfhvi بخاری نفتی عوامل تعیین‌کننده پذیرش و در نظر گرفتن سیستم گرمایش تکمیلی در فنلاند را با داده‌های نظرسنجی جمع‌آوری‌شده از نمونه‌ای از صاحبان خانه‌های جداشده تازه‌ساز بررسی می‌کند.

ما از مدل‌سازی انتخاب گسسته برای بررسی انتخاب‌های سیستم گرمایش تکمیلی صاحبان خانه و تفسیر نتایج در مقابل انتشار ادبیات نوآوری استفاده می‌کنیم.

بخاری گازی فن دار  تکمیلی مورد مطالعه عبارتند از: پنل خورشیدی، بخاری حرارتی خورشیدی، پمپ حرارتی منبع هوا و شومینه گردش آب.

بخاری نفتی

تحلیل‌ها نشان می‌دهند که عوامل متعددی مانند سن، تحصیلات، حالت گرمایش اولیه، ویژگی‌های سیستم گرمایش، مکان، نگرش‌های محیطی و کانال‌های اطلاعاتی بر تصمیم اتخاذ سیستم گرمایش تکمیلی تأثیر می‌گذارند.

یکی از راه حل های بالقوه مرتبط با بخاری هیزمی دست دوم برای خانوارها، افزودن یک سیستم گرمایش مکمل (SHS) برای تکمیل سیستم گرمایش اولیه آنها است.

این مطالعه به بررسی عوامل تعیین کننده تصمیمات اتخاذ سیستم گرمایش تکمیلی در فنلاند می پردازد.

فنلاند کشوری در شمالی‌ترین بخش اتحادیه اروپا است که به Dfc در طبقه‌بندی اقلیمی کوپن-گیگر تعلق دارد، که نشان می‌دهد شرایط آب و هوایی زیر قطبی تقریباً در کل کشور غالب است.

بنابراین در سال 2019، بخاری نفتی جدید بیش از 82 درصد از مصرف انرژی در داخل خانه فنلاند را شامل می شده، در حالی که سرمایش تنها بخش کوچکی از مصرف انرژی را تشکیل می‌دهد.

  • منابع:
    1. Determinants of supplementary heating system choices
  • تبلیغات: 
    1. تمدد اعصاب با اختلال خواب پنهان در قهوه
    2. کشت پسته تازه در موسسه تحقیقاتی واقع در ترکیه
    3. نحوه تولید شکلات های مختلف از کاکائو
    4. سنگ مرمر به عنوان مصالح ساختمانی و تزئینی استفاده می شود!