خیار صادراتی گلخانه ای ریشه کم عمق است و عمدتاً در لایه زمین

کشت بدون خاک در کشت بستر یکی از الگوهای مهم کشت خیار در گلخانه است.
بسترها باید دارای خواص فیزیکی خاص از جمله حجم منافذ، ظرفیت هوا و آب و چگالی بستر باشند.

برای کنترل عوامل خیار گلخانه ای ویولا تخمیر خیار، محققان تلاش‌های زیادی بر روی فناوری‌های مدرن و پیشرفته انجام داده‌اند، از جمله کاهش غلظت کلرید سدیم آب‌شکن، توسعه خواص آب‌شکن با استفاده از کشت باکتری‌های اسید لاکتیک، ایجاد سیستم مخزن بی‌هوازی، جلوگیری از تخریب گازی خیار گلخانه ای ورامین با ریختن CO2 از نمک های تخمیر.

این بدان معناست که شما می توانید خیار صادراتی گلخانه ای زیادی خیار بدون دریافت کالری اضافی که منجر به افزایش وزن می شود بخورید.

خیار می تواند طراوت و طعم را به سالادها، ساندویچ ها و غذاهای جانبی اضافه کند و همچنین ممکن است به عنوان جایگزینی برای جایگزین های کالری بالاتر استفاده شود.

علاوه بر این، محتوای بالای آب خیار می تواند به کاهش وزن نیز کمک کند.

سطح مقطع ساقه خیار گلخانه ای درختی است و اپیدرم ساقه دارای سوراخ هایی است  زیر بغل روی ساقه قابلیت انشعاب دارد و تعداد شاخه ها در بین گونه ها بسیار متفاوت است.
عملیات ذخیره سازی و فرآیندهای آب نمک در خیار درختی محلی فرآیند تخمیر مستعد خیار خاردار واکنش های اکسیداسیون هستند و این تأثیر نامطلوبی بر ویژگی کیفی خیار شور دارد.علاوه بر این، خیار به طور رایج خیار خاردار بوته ای زیبایی طبیعی و برای درمان پوست استفاده می شود.

مطالعات نشان می دهد که خیار خیار گلخانه ای خیار گلخانه ای درختی بوته ای های زیستی می توانند فرآیند تولید را برای افزایش رشد گیاه در شرایط تنش تثبیت کنند.

سیستم ریشه کم عمق است و عمدتاً در لایه زمین کشت شده 30 سانتی خیار گلخانه ای ناگین توزیع می شود ساقه تاک با درجات مختلف غلبه رأسی است.
  • منابع:
    1. 7Health Benefits of Eating Cucumber
  • تبلیغات: 
    1. چاقی دانش آموزان و ربط آن به کوله پشتی
    2. اخبار جنجالی برنامه تلویزیونی
    3. همبستگی بین اضطراب امتحان بالا و لیمو ترش
    4. در بازه 6 ماهه به موفقیت مالی برسید