دفتر 100 برگ باعث محبوب شدن نوشته یک نویسنده شد

گذشته از افسانه  دفتر 100 برگ یک خبرنگار دارای چندین ویژگی است که آن را به انتخاب خوبی برای خبرنگاران – و هر کسی که نیاز به یادداشت برداری در حال حرکت دارد، تبدیل می کند.

اگرچه اندازه‌ها و صحافی‌ها متفاوت است، دفتر 100 برگ خبرنگار معمولاً به‌صورت عمودی جهت‌گیری می‌شود و صحافی – معمولاً یک اتصال مارپیچی سیمی – در بالا قرار دارد. همچنین دارای یک روکش سخت در جلو و پشت است.

آنها معمولاً به اندازه کافی باریک هستند که در یک دست قرار می گیرند، به اندازه کافی محکم هستند تا در حالت ایستاده روی آن بنویسند، و به اندازه کافی کوچک هستند تا به راحتی در حرکت حمل شوند.

قابل حمل بودن و دوام آنها برای هر کسی که نیاز به تعقیب وسایل نقلیه پلیس تا صحنه جنایت دارد، کار ایستاده تا دیده شدن و تایید شدن در یک کنفرانس مطبوعاتی، و بیرون انداختن یک لحظه از جیب‌هایشان برای گرفتن یک اظهارات نابهنجار حیاتی است.

می تواند فقط به یک نقل قول صفحه یک تبدیل شود.

دفتر

جوزف داگنیز، گزارشگر و نویسنده داستان های غیرداستانی ، می گوید: «کسی که اولین دفترچه یادداشت را برای خبرنگاران طراحی کرد، دقیقاً می دانست که دارد چه می کند. «خبرنگاران در حین پرواز یادداشت برداری می کنند. ن

وت بوک آنها باید سطح زیادی را برای نوشتن به آنها بدهد، باید در جیب هایشان جا شود، باید به اندازه کافی سفت باشد تا سطح نوشتاری مناسبی را فراهم کند، و به اندازه کافی ناهموار باشد که بتواند یک ضرب و شتم را تحمل کند و کنار هم بماند.

برایان روزنتال، یک خبرنگار تحقیقی گفت: «وقتی شروع به نوشتن می‌کنید، مردم بهره‌وری را احساس می‌کنند، و این به یک نشانه بصری برای ادامه صحبت تبدیل می‌شود. اما اگر سرعت یادداشت‌های خود را کم کنید یا کاملاً متوقف شوید، می‌تواند به مصاحبه‌شونده علامت دهد که به موضوع برگردد.

دفترچه یادداشت خبرنگار مجوزی برای گفتگو با افراد جالب است.  دفترچه یادداشت خبرنگار هم بلیت جاهای جالب است. اما گزارش فقط مشاهده نیست، بلکه درک نیز هست. و دفترچه یادداشت خبرنگار یک میکروسکوپ یا ذره بین برای بررسی جهان است.