دقت و اعتبار برچسب‌گذاری محدود در آفریقای جنوبی

با این وجود، پیشنهاد می‌شود که در دسترس بودن، دقت و اعتبار برچسب‌گذاری محدود در آفریقای جنوبی ممکن است توانایی مصرف‌کنندگان را برای تصمیم‌گیری در مورد شیوه‌های بازیافت پلاستیک و تصمیم‌گیری خرید مختل کند.

ما می توانیم همین سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف را در مورد استفاده از بسته بندی ایمن بر اساس این محدودیت های برچسب گذاری استنباط کنیم.

خطرات قرار گرفتن در معرض طولانی مدت و تجمع مواد شیمیایی مضر بسته بندی نامشخص و حتی ناشناخته است.

مطالعات نشان می‌دهند که حتی در سطوح پایین، EDCها بر عملکردهای بدن تأثیر می‌گذارند و در نتیجه سلامت آینده مصرف‌کنندگان را در معرض خطر قرار می‌دهند.

با این وجود، لباس مجلسی دخترانه جدید تنها تعداد کمی از مصرف کنندگان مواد بسته بندی مواد غذایی را هنگامی که از آلاینده های مواد غذایی پرسیده شده اند، ذکر کرده اند.

سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف

علاوه بر این، مصرف کنندگان هنوز تا حد زیادی از منابع آلودگی مواد غذایی به جز باکتریایی بی اطلاع هستند.

آنها همچنین موتور هوندا از این موضوع که محصولات بدون BPA حاوی جایگزین ها یا جایگزین هایی هستند – بالقوه به اندازه BPA مضر هستند – و اینکه “بدون BPA” به معنای عاری از EDC نیست بی اطلاع هستند.

علیرغم آگاهی گزارش شده برخی از مصرف کنندگان از مواد شیمیایی، آنها در مورد مقادیر مواد شیمیایی موجود در محصولات و خطرات آن برای سلامت انسان نامطمئن هستند.

یک بررسی نشان داده است که اگرچه مصرف کنندگان آگاه هستند که باید از بسته بندی های پلاستیکی خودداری کنند یا آنها را کاهش دهند، بیشتر تحقیقات در این حوزه بر محیط زیست متمرکز است.

خطرات زیست محیطی نیاز به توجه و سرمایه گذاری جدی دارند، اما بورنمن و همکاران.

بر این واقعیت نحوه تشخیص جیوه قرمز تأکید دارند که EDCها به عنوان یک موضوع بهداشت عمومی و مداخله شایسته توجه هستند.

  • منابع:
    1. Assessing Knowledge and Use Practices of Plastic Food 
  • تبلیغات: 
  1. فعالیت های بیولوژیکی رب گوجه و خاموش کردن اکسیژن منفرد
  2. راز زود بیدار شدن و نظم داشتن
  3. فعالیت های ضد باکتریایی مواد شوینده از طریق روش انتشار
  4. اثر سرکه سیب بر فعالیت ضد میکروبی