سوغاتی لباس زنانه خانگی باری مامور پلیس دردسر ساز شد!!!

هنگام معرفی یک مجموعه جدید به بازار، یک شرکت پوشاک باید کالاهایی را که در قفسه فروشگاه ها یا انبارها باقی مانده است، به فروش برساند.

اصطلاح دیگری برای چنین لباس هایی وجود دارد، اینها دامنه های انبار هستند؛ آنها مازاد کالا یا انتهای مجموعه های فوق الذکر هستند.

بسیاری از مردم فکر می کنند که لباس زنانه خانگی موجود در فروشگاه ها کیفیت پایین تری دارند آنها معمولا درست نیستند.

عدم اطمینان از خرید در این گونه فروشگاه ها در مورد نقاطی که لباس هایی با عیوب خاص، ساییدگی، تغییر رنگ عناصر یا برچسب شکسته به فروش می رسد، موجه است.

با این حال، اغلب فروشگاه های زنجیره ای لباس های کاملی را ارائه می دهند که هیچ نقصی ندارند.

اینها لباس های جدیدی هستند و هیچ تفاوتی با آن دسته از قطعاتی که قبلاً به عنوان یک مجموعه جدید معرفی شده بودند، ندارند.

فروشگاه ها ترجیح می دهند قسمت های فروخته نشده مجموعه را با تخفیف تا 75 درصد بفروشند.

لباس

چنین تبلیغاتی به آنها این امکان را می دهد که از شر کالاهای باقی مانده از قفسه ها و انبارها خلاص شوند، معمولاً کالاهای تکی.

فروشگاه های زنجیره ای با مراکز فروش خود معمولا بوتیک های خاصی را در مراکز خرید سازماندهی می کنند که اصطلاحاً به آنها می گویند خروجی ها تمام لباس های باقی مانده از فروش را به آنجا می فرستند و در آنجا فروخته می شود.

به این ترتیب به راحتی می توانند مجموعه جدیدی را به مشتریان ارائه دهند.

برخی از فروشگاه ها دارای غرفه های ویژه با کالاهای اوت اوت در محل خود هستند.

فروشگاه های دیگری نیز وجود دارند که کالاهای فروخته نشده را از فروشگاه های زنجیره ای یا عمده فروشان می خرند و سپس به مشتریان فردی می فروشند.

یکی از اشکال فروش اوت لت، فروش عمده پوشاک است، چنین عمده فروشانی چندین سال است که در بازار لهستان حضور دارند.

آنها از بازارهای اروپا و آمریکا کالا وارد می کنند تا در لهستان بفروشند؛ چنین لباسی یک خروجی درجه یک است – فقط بهترین کیفیت.

در عمده فروشان بزرگتر، لباس درجه دو نیز اغلب ارائه می شود. اینها مکان هایی هستند که لباس های مارک دار را در مقادیر عمده و قیمت عمده ارائه می دهند.

مشتریان آنها فروشگاه هایی هستند که مجموعه های پایانی تولید کنندگان خارجی را می فروشند.

آنها از خرید در چنین عمده فروشی ها قدردانی می کنند، زیرا سطح قیمت در سطحی است که به راحتی می توان به حاشیه نسبتاً بالایی در بازار خرده فروشی دست یافت.

بیشتر و بیشتر عمده فروشان اوتلت در بازار وجود دارند که به صورت آنلاین اقدام به فروش می کنند.

اینها به اصطلاح هستند عمده فروشان آنلاین مزیت چنین عمده فروشی هایی این است که طیف گسترده ای از پوشاک را از بسیاری از برندهای جهانی ارائه می دهند، در عین حال اصالت و قانونی بودن مبدا کالا را تضمین می کنند.