فرش ابریشم گونه محیط خانه را هیچ وقت سرد نمی کند

جالب است که فرش ابریشم گونه جای خود را در بسیاری از زوایای خانه پیدا می کند: اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، اتاق خواب، دفتر کار… با این حال، باید از برخی اتاق ها اجتناب کرد.
” به عنوان یک قاعده کلی، من گذاشتن فرش را در یک منطقه مرطوب یا اتاق های مرطوب مانند حمام یا آشپزخانه توصیه نمی کنم.
داشتن فرش در این اتاق‌ها نیاز به نگهداری بیشتری دارد: باید مراقب رطوبت باشید و آن را از اتاق خارج کنید تا به طور منظم هوا دهید. اغلب گفته می شود که فرش ها تله میکروب ها هستند و این در این نوع فضا بیشتر صادق است. » هلن پائولی به یاد می آورد.
ما همچنین از فرش در ورودی خودداری می کنیم، به احتمال زیاد توسط کفش های کثیف کثیف می شود.
فرش انواع مختلفی دارد. محبوب ترین آنها پشمی، حلقه بلند، شمع مخلوط، رنگ شده یا کوتاه است. همچنین مواد طبیعی دیگری مانند سیزال، چوب دستی، علف دریایی یا حتی چرم نیز وجود دارد.

فرش

ناگفته نماند فرش های ساخته شده از مواد مصنوعی (عمدتا پلی استر). پس کدام فرش را انتخاب کنیم؟
برای مکان‌های آرامش‌بخش مانند اتاق خواب، فرش‌های راحت با موهای بلند، حلقه‌های بزرگ، بسیار ضخیم و بسیار نرم جای خود را کاملاً پیدا می‌کنند.
تعمیر و نگهداری آسان تر خواهد بود زیرا با غذا تماس پیدا نمی کند و افراد با پای برهنه روی آن راه می روند.
در اتاق‌های کودکان، فرش‌های پلاستیکی را انتخاب کنید، شبیه به تشک‌های ساحلی که از لکه‌ها نمی‌ترسند و بودجه‌ی اندک آن به شما اجازه می‌دهد تا با رشد کودکتان، آن‌ها را تغییر دهید.
تشک خود را با سبک زندگی خود تطبیق دهید.
در اتاق نشیمن و سایر مکان های زندگی همه چیز مجاز است. صرفاً لازم است که انتخاب فرش با شیوه زندگی شما مطابقت داشته باشد. هلن پائولی، طراح داخلی می گوید: « به عنوان مثال، از فرش های سفید باید در مکان های عبور یا مهمانی های مکرر اجتناب شود. لکه شراب به سرعت می رسد و اغلب قابل بازیابی نیست ».
اتاق ناهارخوری یک فرش کم پرز را برای تسهیل تعمیر و نگهداری و ایمن سازی حرکت صندلی ها در اطراف میز ترجیح می دهد.
اگر واقعاً می خواهید فرشی را با وجود رطوبت و سختی نگهداری در حمام یا آشپزخانه خود نصب کنید، با انتخاب یک ماده طبیعی (علف دریایی، حصیر و …) با ضد لغزش و ضد آب کار را برای خود آسان کنید. زیرانداز فراموش نکنید که آن را به طور منظم پخش کنید.