لامپ شمعی نور که از مس ساخته شده است!!!

اصل عملکرد چنین لامپ اصلاً پیچیده نیست، منبع نور دیودهای الکترولومینسانس است.

الکترولومینسانس چیزی نیست جز پدیده درخشش یک جسم تحت تأثیر الکتریسیته، اما بدون نیاز به گرم کردن آن.

اکنون به لطف فناوری RGB می توانیم نور را در هر رنگی دریافت کنیم، با این حال، LED سبز آخرین بار اختراع شد، بنابراین برای سال ها از LED های آبی و فسفرهای زرد برای به دست آوردن نور سفید استفاده می شد.

در نتیجه، نور اولین لامپ شمعی نور بسیار خنک بود، با این حال، در حال حاضر، فناوری بسیار پیشرفته تری در حال استفاده است که به شما امکان می دهد هر رنگ نور سفید را به دست آورید.

سیستم منبع تغذیه لامپ LED باید شامل یک خازن، یک مقاومت و یک مبدل پالس باشد.

اگر سیستم کارایی نداشته باشد، LED ها ممکن است چشمک بزنند یا به دلیل برق زیاد بسوزند.

لامپ

به همین دلیل، ما توصیه می کنیم لامپ های LED را از تولید کنندگان اثبات شده انتخاب کنید که در قطعات الکترونیکی لامپ ها صرفه جویی نمی کنند.

یک لامپ LED در مقایسه با یک لامپ سنتی چقدر عمر می کند؟

بزرگ‌ترین مزیت لامپ‌های ال‌ای‌دی نسبت به لامپ‌های معمولی این است که ال‌ای‌دی‌ها تقریباً تمام انرژی مصرف‌شده را به نور تبدیل می‌کنند، در حالی که لامپ‌های تنگستن در همان زمان بسیار داغ می‌شوند و انرژی را هدر می‌دهند.

در نتیجه، لامپ های LED تا 80٪ انرژی کمتری مصرف می کنند و بسیار بادوام تر هستند – آنها می توانند چندین سال بدرخشند، در حالی که یک لامپ سنتی فقط می تواند حدود 1000 ساعت بدرخشد.

از زمانی که LED ها در بازار ظاهر شدند، مشخص بود که آنها به انقلابی در روشنایی کمک می کنند.

بزرگترین چالش مربوط به انتشار آنها ایجاد محفظه های نور با شکلی شبیه به یک لامپ استاندارد بود که نه تنها دیودها، بلکه مهمتر از همه لوازم الکترونیکی لازم برای عملکرد آنها را در خود جای دهد.

امروزه به راحتی می توانید این نوع لامپ ال ای دی را در فروشگاه ها پیدا کنید.

مطابق با مواردی است که در لامپ های سنتی و هالوژن استفاده می شود، بنابراین یافتن معادل های LED از لامپ های خارج شده از بازار دشوار نیست.

علاوه بر این، قیمت لامپ های LED در حال حاضر بسیار مقرون به صرفه تر از چند سال پیش است، بنابراین هنگام جستجوی روشنایی جدید، بهتر است ابتدا به لامپ های LED فکر کنید.