میوه خشک زنجان از ابتلا به سرطان معده جلوگیری می کند

لازم است بدانید میوه خشک زنجان و سبزیجات بخش مهمی از غذاهای سراسر جهان هستند.

آنها میوه هایی هستند که به طور طبیعی یا مصنوعی از بیشتر آب درون خود (انجیر، خرما، آلو خشک یا انگور خشک) یا دانه ها (یعنی “میوه خشک” که معمولاً درک می شود: بادام، گردو، فندق، بادام زمینی و غیره محروم هستند. ).

بدیهی است که انتخاب میوه های خشک شده طبیعی مانند نوبراسکو ضروری است.

در حال حاضر از هفت یا نه ماهگی کودک می توان این میوه های خوش طعم را در رژیم غذایی گنجاند. مانند میوه های “عادی”، آنها بسیار ایمن و مغذی هستند. خوردن روزانه آنها در مقادیر مناسب نه تنها باعث حفظ وزن سالم می شود.

(به لطف چربی های غیراشباع موجود در آنها که با سرعت بیشتری در بدن متابولیزه می شوند)، بلکه به بدن مقدار مناسبی از پروتئین های گیاهی، فیبر، ویتامین ها و امگا 3 را می دهد.

میوه

اکثر مردم به اندازه کافی از این نوع غذاها برای حفظ یک زندگی سالم نمی خورند.
والدین در سراسر جهان سعی می کنند فرزندان خود را متقاعد کنند که به جای غذاهای ناسالم، سبزیجات یا میوهخشک زنجان بخورند. آنها این کار را به یک دلیل انجام می دهند: میوه ها و سبزیجات برای شما مفید هستند.

شواهد روشن است. میوه ها و سبزیجات بخش مهمی از یک رژیم غذایی سالم هستند. آنها به رشد کودکان کمک می کنند و از عملکردهای بدنی و رفاه جسمی، روانی و اجتماعی در تمام سنین حمایت می کنند.

 

آنها می توانند به جلوگیری از همه اشکال سوء تغذیه (کم تغذیه، کمبود ریز مغذی ها، اضافه وزن و چاقی) و کاهش خطر بیماری های غیرواگیر کمک کنند (افشین و همکاران 2019، WHO و FAO، 2005).

در کنار سوءتغذیه، رژیم های غذایی ناسالم جزو ده عامل خطر اصلی بیماری در سطح جهان هستند.
تقریباً همه کشورها با استفاده از نمایش‌هایی مانند مثلث، اهرام و بشقاب‌ها، توصیه‌های غذایی شامل میوه‌ها و سبزیجات را ارائه می‌کنند (برای مثال، اتحادیه اروپا Science Hub را ببینید).

توصیه ها از کشوری به کشور دیگر متفاوت است، بسته به آنچه در محلی در دسترس، مقرون به صرفه و از نظر فرهنگی اجتماعی قابل قبول است