پالتو زنانه ارزان زیباترین لباس در سال 2023 شد!!!

مزایای مصنوعی مواد عایق مصنوعی همچنین شما را در شرایط مرطوب گرم نگه می دارد.

بادوام است و باعث می شود یک تکه لباس ضخامت کمتری نسبت به پایین داشته باشد که آن را برای اکثر ورزشکاران انتخاب بهتری می کند.
معایب مواد عایق مصنوعی می توانند سنگین تر از عایق باشند و معمولاً عمر کمتری دارند.

لایه بیرونی یک پالتو زنانه ارزان تنها چیزی است که بین شما و هوای سرد زمستانی قرار دارد.

بنابراین مطمئن شوید که یک لایه با درزهای مهر و موم شده برای جلوگیری از رطوبت دارید.

برخی از ژاکت ها به دلیل داشتن پوشش مقاوم و دافع آب (DWR) ضد آب هستند.

چنین نمای بیرونی ضدآب شما را در یک کت بارانی سبک خشک نگه می دارد، اما در باران شدید یا طوفان های برفی به یک کت با نمای بیرونی کاملا ضد آب نیاز دارید.

پالتو

اگر مجبور به مقابله با باد شدید هستید، انتخاب کتی که روی زیپ آن طوفانی است، هوشمندانه است.

بلند یا کوتاه، پهن یا تنگ؟ یک کت بلند زمستانی باسن و پاهای شما را در هنگام سردی بسیار زیبا و گرم نگه می دارد، اما آزادی حرکت شما را نیز محدود می کند.

اگر می خواهید در زمستان بدوید، یک ژاکت کوتاه انتخاب کنید. یک ژاکت پهن تر به عنوان یک لایه اضافی روی هودی یا پشم گوسفند ایده آل است، اما مطمئن شوید که کت به خوبی با سرآستین و یقه تناسب داشته باشد تا هوای سرد وارد نشود.

اگر دستکش همراه خود ندارید، جیب‌ها انگشتانتان را گرم نگه می‌دارند، مخصوصا اگر با پشم یا مواد گرم دیگر پوشیده شده باشند.

علاوه بر این، جیب ها فضای ذخیره سازی اضافی را فراهم می کنند، برخی از ژاکت ها دارای جیب هایی با زیپ هستند که به خشک نگه داشتن لوازم الکترونیکی و جلوگیری از افتادن اشیا کمک می کند.

سایر کاپشن ها دارای جیب های باز در بیرون یا داخل هستند، بنابراین می توانید به راحتی به کلاه و دستکش خود دسترسی داشته باشید.

اگر می خواهید سر خود را گرم و خشک نگه دارید، یک کت با کلاه انتخاب کنید، کت هایی با هود جداشدنی برای ظاهری همه کاره، یک هود عایق برای گرما یا یک هود قابل تنظیم برای تناسب راحت که هوای سرد را خارج می کند وجود دارد.