پرفروش ترین صندل انگشتی زنانه از مواد ضایعاتی ساخته شد

هنگام خرید صندل، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که آنها را در سایه خنثی قرار دهید تا بتوان آنها را با هر نوع لباسی ست کرد. اما اگر به دنبال چاشنی ظاهر کلی خود هستید، یک جفت صندل پر زرق و برق راهی برای رفتن است!

مردم اغلب به دلیل شباهت جزئی صندل های سکویی، گوه ها را با صندل انگشتی زنانه پلت فرم اشتباه می گیرند. با این حال، این دو شکل از کفش بسیار متفاوت از یکدیگر هستند.

در حالی که هر دو به عنوان یک پایه تابستانی عمل می کنند، گوه ها با یک پاشنه بلند به گونه ای هستند که هم به عنوان پاشنه و هم به عنوان کف پا عمل می کنند. آن‌ها به کاربر یک آسانسور با یک بستر حمایتی می‌دهند.

اگرچه کفش های پلت فرم دارای پاشنه بلند نیز هستند، اما تفاوت در ضخامت زیره آن است. صندل های پلتفرم بر خلاف قاچ ها، جلو و پشت را تقویت می کنند. به همین دلیل، آنها گزینه بهتری نسبت به گوه ها هستند زیرا سطح بالایی از ثبات را ارائه می دهند.

شما هرگز نمی توانید هنگام راه رفتن با صندل های پلت فرم احساس ناراحتی یا تاول داشته باشید. برای تقویت استایل کژوال خود، کفش های پاشنه بلند باید بهترین انتخاب شما باشد.

این کفش‌های کلاسیک که به نام‌های لوفر پنی نیز شناخته می‌شوند، دیگر فقط برای دانش‌آموزان کوله‌پشتی یا یونیفرم پوش نیستند. این صندل‌های درجه یک در طرح‌های نفس‌گیر بسیاری ظاهر شده‌اند که اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، شما را عاشق کفش‌های کفش راحتی می‌کند.

اعتقاد بر این است که این کفش‌های لغزنده در دهه 1900 ساخته شده‌اند، زمانی که برخی از دانش‌آموزانی که به اسکاندیناوی سفر می‌کردند، ماهیگیرانی را دیدند که شکل ساده‌تری از لوفر ساخته شده از موکاسین را تکان می‌دادند.