چسب صنعتی دوقلو تیرچه های ساختمانی را بهم وصل می کند

چسب های حساس به فشار (PSA) و چسب صنعتی دوقلو با فشار بسیار کمی به اکثر سطوح می چسبند. چسب های تماسی برای کاربردهایی با سطح وسیع یا جاهایی که گیره مشکل است مناسب هستند.

چسب‌های ترموست رزین‌های پلیمری متقاطع هستند که با استفاده از گرما یا گرما و فشار پخت می‌شوند. آنها مقاومت خزشی خوبی از خود نشان می دهند و برای مجموعه هایی با بار بالا استفاده می شوند.

چسب‌های پخت با اشعه ماوراء بنفش و چسب‌های قابل درمان با تشعشع از نور ماوراء بنفش (UV) یا دیگر منابع تابشی برای شروع عمل آوری استفاده می‌کنند که امکان اتصال دائمی بدون حرارت را فراهم می‌کند.

امروزه انواع مختلفی از چسب های صنعتی در بازار موجود است. این چسب ها در پروژه های مختلفی مانند ساخت و ساز و نگهداری توسط طیف گسترده ای از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند.

کسب و کارها مبالغ قابل توجهی را برای تحقیق و توسعه چسب های صنعتی سرمایه گذاری می کنند که هم کارآمد و هم موثر هستند.

چسب

انواع مختلفی از چسب ها وجود دارد که می توان آنها را بر اساس مواد تشکیل دهنده آنها یا کیفیتی که از خود نشان می دهند طبقه بندی کرد.

موارد زیر رایج ترین انواع چسب های مورد استفاده در محیط های صنعتی است. نگاهی بیاندازید…

چسب‌های ذوب داغ (HMA)، که معمولاً به عنوان چسب داغ شناخته می‌شوند، نوعی چسب ترموپلاستیک هستند که معمولاً به‌عنوان استوانه‌های جامد با قطرهای مختلف طراحی می‌شوند تا با تفنگ چسب حرارتی استفاده شوند.

این تفنگ از یک عنصر گرمایش ثابت برای ذوب چسب پلاستیکی استفاده می کند که توسط اپراتور با استفاده از مکانیزم ماشه موتوری یا فشار مستقیم انگشت از طریق تفنگ فشار داده می شود.

چسب پس از گرم شدن در عرض چند ثانیه تا یک دقیقه جامد می شود. چسب داغ را می توان با غوطه وری یا پاشیدن نیز اعمال کرد. چسب های داغ مزیت های قابل توجهی نسبت به چسب های مبتنی بر حلال در کاربردهای صنعتی دارند.

چسب های ذوب داغ ماندگاری طولانی دارند و معمولاً بدون مراقبت خاصی دور انداخته می شوند.

رزین ها شکلی از پلیمرهای مصنوعی هستند که از فرآیندهای شیمیایی منشا می گیرند. رزین ها می توانند چسب های ترموست یا ترموستاتیک باشند. این بدان معنی است که آنها را می توان در دمای بالا قالب بندی کرد، اما پس از تکمیل فرآیند پخت، آنها را نمی توان دوباره قالب زد.