گاوآهن دو خیش تیلر حجم برداشت برنج را 3 برابر می کند

در واقع بای اینطور گفت که گاوآهن دو خیش تیلر یک تراکتور پیاده روی است که به طور گسترده برای کشت دوار یا گردان در خاک گودال مرطوب استفاده می شود. برای کشاورزان کوچک و حاشیه ای، یک تیلر برقی بهترین انتخاب است.

این به طور موثرتری جایگزین نیروی حیوانی می شود و به افزایش تقاضا برای نیروی کار انسانی کمک می کند. این ماشینی است که با یک موتور 1.5 اسب بخاری ترکیب شده و برای فشار دادن تجهیزات مختلف کشاورزی به جلو یا عقب طراحی شده است.

پاور تیلر قادر به انجام عملیات ادوات مختلف مزرعه مانند چرخشی است، پادل، تراز، تریلر، دیسک گاوآهن و خرمنکوب. یکی از مهمترین عملکردهای پاور تیلر این است که بذر دقیقی را برای کاشت محصول آماده می کند و قبل از کاشت با دفن نشخوارکننده خود در آن، خاک را گرم می کند.

با کنترل علف های هرز به رشد مناسب محصولات کمک می کند.

گاو آهن

پاور تیلر یک ابزار کشاورزی دو چرخ مجهز به پنجه های دوار است که مقاومتی نرم در برابر تمام فعالیت های مزرعه می دهد. در واقع کاربرد و مزایای متعددی دارد. پاور تیلر در آماده سازی خاک، کاشت بذر، کاشت بذر، افزودن و پاشش کودها، علف کش ها و آب کمک می کند.

علاوه بر این به پمپاژ آب، برداشت، خرمن کوبی و حمل و نقل محصولات نیز کمک می کند. یک تیلر قدرتی در جایی که سمت زمین کوچک است ایده آل است.

در مناطق تپه‌ای در هند، جایی که فقط کشاورزی در تراس امکان‌پذیر است، کشاورزان باید تیلرهای برقی را بیابند که فوق‌العاده مفید باشد. بنابراین در زمین های سربالایی نیز در واقع انتخاب عاقلانه ای است.

این یک ماشین کشاورزی است که عمدتاً برای زراعت زمین استفاده می شود. به طور موثر عمل می کند زیرا می تواند خاک را به طور همزمان معکوس و برش دهد. از نظر تعمیر و نگهداری، استفاده از آن ارزان تر و مقرون به صرفه است و همچنین به فضای کمتری نیاز دارد.

بر اساس نوع کاری که تیلرهای برقی انجام می دهند به سه دسته تقسیم می شوند:

مینی تیلر – که برای باغبانانی با قدرت محدود مناسب است.
پنجه های خط مقدم با اندازه متوسط ​​- برای باغچه های خانگی و خاک ورزی متوسط ​​با سهولت بسیار استفاده می شود.
تیلرهای عقب با اندازه بزرگ – که برای پر کردن مناطق بزرگ مفید هستند.