تولید کنندگان بهترین نوع شکر ایرانی

آیا چیزی پیرامون تولید کنندگان شکر در ایران می دانید؟ به نظر شما، بهترین نوع شکر، شکر ایرانی می باشد یا شکر های وارداتی که از کشور هایی نظیر برزیل به بازار داخلی وارد می گردد؟
شکر یکی از محصولاتی است که هرچند به میزان زیاد و در تناژ بالا در ایران تولید می شود، اما باز هم از کشور های تولید کننده شکر نظیر برزیل، هند و برخی از کشور های اروپایی، به ایران وارد می گردد. کیفیت شکر ها بسته به مسائلی می تواند متفاوت باشد. برخی از موضوعاتی که تاثیر چشم گیری بر کیفیت شکر داشته اند، به شرح زیر هستند:

  • ارگانیک بودن مواد اولیه مورد نیاز
  • روش تولید سنتی یا مدرن تهیه شکر
  • عدم وجود مواد شیمیایی و افزودنی ها در شکر

و … .
می دانید که در خط تولید شکر، عملیات مشخصی صورت می گیرد. تنها تفاوت در تولید شکر های گوناگون این است که ماده اولیه که شکر از آن تهیه می شود، ممکن است نیشکر، چغندرقند و یا استویا باشد.

ویژگی بهترین نوع شکر چیست؟

بهترین نوع شکر، ویژگی های مخصوص به خود را دارد. برای اینکه بتوانید بهترین نوع شکر را خریداری کنید، باید اطلاعاتی در خصوص ویژگی ها و برتری های شکر مرغوب در اختیار داشته باشید. از جمله ویژگی شکر مرغوب، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بلور های شفاف در اندازه های متوسط
  2. یکدست بودن رنگ شکر
  3. کرم و یا شیری رنگ بودن شکر
  4. شیرینی به اندازه
  5. عدم وجود رطوبت در دانه های شکر

و … .
توجه داشته باشید، اگر به دنبال خرید شکر مرغوب هستید، شکر هایی که رنگ سفید برفی دارند توصیه نمی شوند. زیرا در تولید این شکر ها، مواد شیمیایی و افزودنی ها استفاده می شود و نام یکی از آن ها، جوهرقند است. جوهر قند متاسفانه در برخی تولیدی های قند در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتیکه این ماده، مورد تایید بخش تغذیه و سلامت کشور هایی نظیر آمریکا نمی باشد.

تولید کنندگان شکر

تولید کنندگان شکر ایرانی

شکر ایرانی، جدای از آن شکر هایی که نامرغوب بوده و مواد شیمیایی در خط تولید آن ها نقش داشته است، کیفیت بالایی داشته و از آن به عنوان یک شکر مرغوب در بازار جهانی یاد می شود.
تولید کنندگان شکر در ایران که شکر مرغوب را تهیه دیده و به بازار فروش عرضه می کنند، تعداد انگشت شماری دارند. از میان این تولید کنندگان شکر ایرانی، می توان از نمونه های زیر نام برد:

  • کارخانه شکر ثابت خراسان
  • کارخانه شکر فریمان
  • کارخانه شکر فردوس
  • کارخانه شکر هفت تپه
  • کارخانه شکر شیرین

و … .
برای اینکه لیست تولید کنندگان شکر ایرانی در اختیار شما قرار گیرد و با اطلاع از کیفیت محصولاتشان، اقدام به خرید عمده و جزئی شکر کنید، پیشنهاد می شود که از سایت های اینترنتی فعال در فضای مجازی کمک بگیرید.
این سایت ها بسیار کمک می کنند تا افراد به راحتی بتوانند نام، آدرس، شماره تماس و راه های دیگر ارتباطی با شرکت تولید شکر مورد نظر را به راحتی پیدا کرده و برای خرید شکر اقدام نمایند.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.