طرز تهیه ماسک شکر برای پوست

آیا می دانستید که شکر با خاصیتی که دارد، می تواند به همراه مواد دیگر، ماسک مناسبی برای پوست باشد؟ آیا طرز تهیه ماسک شکر که فواید آن برای پوست بسیار است را می دانید؟
این روز ها، زیبایی یکی از مسائلی است که هر آقا و خانمی بدان توجه ویژه ای داشته است. زیبایی پوست، شادابی و جوان سازی آن، در زمره مسائل مهمی می باشد که اگر به آن رسیدگی شود، می تواند حتی سن فرد را کمتر نشان دهد و این یکی از آرزو های هر خانم و یا آقا می باشد.
می دانید در بازار فروش محصولات زیبایی و آرایشی، ماسک های شیمیایی زیادی وجود دارد که هر کدام مناسب برای قسمتی از پوست تهیه شده است. در میان این ماسک ها، ماسک هایی هم هستند که برای تولیدشان، مواد طبیعی و گیاهی استفاده شده و افراد بدون پرداخت هزینه های بسیار زیاد، خود می توانند آن را در منزل تهیه کنند.
در اینجا قرار است چند ماسک شکر که نوعی اسکراپ و لایه بردار می باشد، به شما آموزش داده شود.
مسئله ای که در خصوص تهیه ماسک شکر بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد، نیاز نداشتن به مواد اولیه بسیار زیاد و گران قیمت است. شما می توانید با در اختیار داشتن چند ماده طبیعی به همراه شکر، لایه بردار و ماسک های بسیار خوبی را تهیه کنید.
شکر به دلیل داشتن خواص بسیار زیاد، یکی از بهترین چیز هایی است که برای پوست مفید است. به همین دلیل، در تولید بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی، از شکر سفید و قهوه ای استفاده می کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
طرز تهیه ماسک شکر

طرز تهیه ماسک شکر

در اینجا قرار است چند نمونه از ماسک شکر برای پوست که خاصیت بسیاری زیادی به همراه داشته را آموزش ببینید. طرز تهیه برخی از این ماسک ها عبارت است از:

  1. ماسک عسل، لیمو و شکر: این ماسک به دلیل داشتن شکر، نوعی اسکراپ لایه بردار به شمار رفته و سلول های مرده را از بین برده و به شفافیت و نرمی پوست کمک می کند. مواد لازم برای تهیه این ماسک، عسل، آب لیمو، روغن زیتون و شکر می باشد.
  2. ماسک نمک، لیمو و شکر: این ماسک به روشن تر شدن رنگ پوست صورت کمک بسیاری می کند. موادی که برای تهیه این ماسک نیاز است، نمک، شکر و لیمو ترش می باشد.
  3. ماسک جوش شیرین و شکر: این ماسک از بین برنده جوش های سر سیاه بوده و مواد لازم برای تهیه آن، عبارت است از شکر، جوش شیرین و آب.
  4. ماسک موز و شکر: این ماسک وظیفه تغذیه پوست را بر عهده داشته و به موادی از قبیل موز رسیده، شکر سفید و شکر قهوه ای نیاز است.
  5. ماسک روغن نارگیل، بادام، هسته انگور، شکر و لیمو: این ماسک وظیفه پاکسازی پوست را داشته و از پوسته پوسته شدن جلوگیری می نماید.

حال که طرز تهیه ماسک شکر را آموختید، می توانید با در اختیار داشتن هر یک از مواد اولیه مورد نیاز، ماسک های لایه بردار را به صورت طبیعی و بدون هیچ گونه ماده افزودنی تهیه کرده و بر روی پوست خود استفاده نمایید.

شکر برای پوست

آموزش تهیه ماسک شکر

سایت های زیادی هستند که در زمینه زیبایی فعالیت می کنند. با مراجعه به برخی از این سایت ها که دارای اعتبار کافی بوده، می توانید انواع ماسک شکر را به همراه مواد و افزودنی های طبیعی دیگر تولید کرده و هرکدام را به صورت روزانه استفاده نمایید.
ناگفته نماند، سایت هایی هم هستند که به صورت تصویری و یا به کمک فیلم، طرز تهیه ماسک شکر را به افراد علاقمند و کسانی که به زیبایی و شادابی پوست خود اهمیت می دهند، آموزش خواهند داد.
هرچند مطالب زیادی در خصوص شکر خوانده می شود و از آن به عنوان سم سفید یاد می شود، اما باید گفت چنین نبوده و وجود شکر نه تنها در برنامه غذایی انسان، بلکه به عنوان یک ماده دارویی و کمک کننده به زیبایی پوست، باید وجود داشته باشد و حذف آن چندان ممکن نخواهد بود.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.