فروش شکر برزیلی وارداتی در ایران

آیا میدانید در بازار ایران، شکر وارداتی با چه قیمتی به فروش میرسد؟ آیا شکر برزیلی می تواند در زمره مرغوب ترین شکر های موجود در بازار به شمار رود؟ خرید فروش شکر برزیلی از سایت اینترنتی ممکن است؟
پیش از هرچیز، نیشکر اولین گیاهی بود که شکر از آن تهیه می شد. رفته رفته، چغندرقند هم به گیاهانی اضافه شد که امروزه بخش قابل توجهی از شکر موجود در بازار، از آن تهیه می گردد. البته نمی توان نقش گیاه استویا را هم که به تازگی مورد توجه کارخانه های تولید کننده شکر قرار گرفته است نادیده گرفت. با این تفاسیر، منابع زیادی بر تولید شکر در همه کشور ها وجود دارد و تنها ممکن است کشت، داشت و برداشت این گیاهان در هر کشور، مقادیر مختلفی را به خود اختصاص دهد.
به طور مثال، کشور هایی هستند که به دلیل برداشت نکردن به اندازه نیشکر، چغندرقند و یا استویا، نمی توانند با تولیدات داخلی خود نیاز بازار را پاسخ داده و مجبور هستند تا بخش قابل توجهی از شکر مصرفی بازار داخلی را از کشور های خارجی وارد نمایند.
برزیل از جمله 10 کشور اول تولید کننده شکر در جهان به شمار می رود که رتبه یک را به خود اختصاص داده است. میزان تولیدات زیاد شکر در این منطقه جغرافیایی، سبب شده تا شکر برزیلی به بازار کشور های مختلفی راه پیدا کند که یکی از این کشور ها هم ایران است.

واردات شکر برزیلی به ایران

خبر های زیادی مبنی بر منع واردات شکر از کشور های خارجی به بازار داخلی ایران منتشر شده است. البته ممانعت برای واردات شکر به ایران، بسته به این دارد که میزان تولید شکر در خود ایران به چه اندازه باشد. اگر تناژ تولیدی شکر در ایران به اندازه ای باشد که بتواند نیاز بازار داخلی را به راحتی پاسخگو باشد، دیگر نیازی به واردات شکر از کشور هایی نظیر برزیل وجود ندارد. اما در غیر اینصورت، لازم است شکر برزیلی و یا شکر هندی، به بازار ایران راه پیدا کند.
در هر دو حالت، تعرفه هایی برای واردات شکر برزیلی به ایران در نظر گرفته شده است. بر اساس این تعرفه ها، می بایست به اندازه کمبود نیاز بازار، شکر وارداتی به بازار داخلی راه پیدا کند. بازرگانان و شرکت هایی که واردات و صادرات شکر را بر عهده دارند، بایستی به هنگام واردات شکر از کشور برزیل و …، این تعرفه ها را در نظر داشته باشند.
شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که چرا اینقدر شکر برزیلی، از اهمیت بالایی در بازار فروش برخوردار است؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که شکر برزیلی، از کشور شکر های باکیفیت و مرغوبی در بازار جهانی می باشد و دلیل کیفیت بالای شکر برزیل، مرغوب بودن نیشکری است که در این منطقه می روید. مسلم است که هرچه مواد اولیه مورد نیاز در تهیه محصولی از درجه کیفیتی بالاتری برخوردار باشد، محصول نهایی هم بهتر و باکیفیت تر خواهد بود. این مسئله در خصوص شکر هم صادق بوده و کیفیت نیشکر، تاثیر مستقیمی بر کیفیت شکر نهایی تولید شده خواهد داشت.

شکر برزیلی

بازار فروش شکر برزیلی در ایران

شکر برزیلی در ایران، همانند دیگر کشور ها، با تقاضای بالایی رو به رو است. مراکز فروش شکر در ایران، علاوه بر اینکه محصولات تولید داخلی را در اختیار مشتریان قرار می دهند، هر از گاهی شکر برزیلی و وارداتی را در بسته بندی استاندارد، به مشتری می فروشند.
اگر شما هم به دنبال خرید شکر خوب و مرغوبی هستید که آن را به صورت روزانه مصرف کرده و یا در پخت و پز به کار گیرید، پیشنهاد می شود تا در صورت یافتن بازار فروش شکر وارداتی، شکر برزیلی را از مراکز فروش خریداری کنید.
سایت هایی در فضای مجازی فعالیت دارند که عرضه کننده مواد خوراکی از قبیل شکر و مشتقات به دست آمده از این شیرین کننده محسوب شده و به فروش شکر برزیلی هم مشغول هستند. شما می توانید بر حسب نیاز خود، مقداری از شکر وارداتی برزیلی را به صورت خرده و یا عمده از این سایت ها خریداری نمایید.
البته توجه داشته باشید که سایت مربوطه از اعتبار بالایی برخوردار بوده باشد و وب سایت رسمی شرکت های بازرگانی بوده یا زیر نظر آن ها فعالیت داشته باشند. به عنوان مثال، شرکت بازرگانی آراد از طریق سایت بازار شکر ایران، توانسته تا به امروز، تمامی نیاز های بازار داخلی را چه به صورت عمده و چه به صورت جزئی پاسخ دهد.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.