قیمت عمده شکر برزیلی

شکر برزیلی را به صورت عمده با بهترین قیمت از کارشناسان بازار شکر ایران بخواهید. جالب است بدانید، شکر برزیلی از جمله شکر های مرغوب موجود در بازار ایران است که با قیمت مناسبی به فروش می رسد.
کشور های بسیاری با تولید شکر، در بازار جهانی جایگاه خوبی را در این صنعت به خود اختصاص داده اند. معدود کشور هایی هستند که قطب اصلی تولید شکر در جهان به شمار رفته و تعداد انگشت شماری را به خود اختصاص می دهند. درست است که ایران در زمره این معدود کشور ها قرار ندارد، اما تولید شکر در آن به میزانی صورت می گیرد که می تواند پاسخگوی نیاز بازار داخلی باشد. البته ناگفته نماند که گاهی اوقات، با کاشت، داشت و برداشت بهتر نیشکر در سال، امکان صادرات شکر نیشکر از ایران به کشور های مختلف وجود خواهد داشت.
اما در اینجا، موضوع بحث شکر ایرانی نیست و قرار است که پیرامون شکر وارداتی که از یک کشور تولید کننده شکر به بازار ایران وارد می گردد، صحبت شود.

واردات شکر برزیلی به ایران

برزیل از جمله قطب های اصلی تولید کننده شکر در بازار جهانی محسوب می شود. دلیل اصلی تولید زیاد شکر در کشور برزیل، وجود مزارع بزرگ نیشکر است. اگر سطح اطلاعات عمومی بالایی داشته باشید، می دانید که بخش قابل توجهی از مزارع برزیل، زیر کشت نیشکر می باشد و به همین منظور، تولید شکر برزیل در تناژ بالایی صورت می گیرد.
شکر برزیلی به دلیل کیفیت بالا، عدم استفاده از مواد شیمیایی در خط تولید آن و مسائلی از این قبیل، در زمره مرغوب ترین شکر های موجود در بازار جهانی قرار گرفته و کشور های زیادی خریدار و وارد کننده شکر برزیلی می باشد که ایران هم از جمله آن هاست.
به دلیل اینکه تولید شکر در ایران به خوبی انجام می پذیرد و میزان تناژ تولیدی شکر در کارخانه ها به حدی است که می تواند نیاز بازار داخلی را پاسخ دهد، تعرفه هایی برای واردات شکر برزیلی به ایران در نظر گرفته شده و بر اساس این تعرفه ها، وارد کردن شکر برزیلی به بازار ایرانی و توزیع آن، بایستی با توجه به قوانین و مقرراتی صورت گیرد.
تا چند وقت گذشته، توزیع و خرید و فروش شکر برزیلی در ایران ممنوع اعلام شده بود و امروزه می توانید حتی از طریق سایت هایی که زیر نظر صنف شکر و قند می باشد، از تعرفه های واردات شکر به ایران آگاه شوید.

قیمت عمده شکر

قیمت شکر چگونه تعیین می شود؟

آیا می دانستید که علاوه بر کیفیت، قیمت شکر می تواند تحت تاثیر چه عوامل دیگر باشد؟ امکان بازگویی برخی از این عوامل برای شما ممکن است؟
همانند بسیاری دیگر از مواد خوراکی موجود در بازار، قیمت شکر هم تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی می باشد. موضوع این است که علاوه بر کیفیت، قیمت شکر می تواند از مسائل دیگری هم تاثیر پذیرد.
از جمله موضوعات تاثیرگذار بر قیمت شکر در بازار فروش، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تغییراتی در قیمت، تقاضا و عرضه انواع محصولاتی که جانشین و یا مکمل شکر در بازار اقتصادی محسوب می شوند.
  • استفاده یا عدم استفاده از مواد اولیه مرغوب و ارگانیک که در خط تولید شکر نقش اساسی را ایفا می کند.
  • روش تولید شکر که می تواند سنتی یا مدرن باشد.
  • واردات شکر خارجی به بازار ایران و صادرات آن از ایران به کشور های مختلف.

و … .
اغلب کارخانه های تولیدی مواد غذایی که محصولاتی همچون کیک، بیسکوییت، آبمیوه و … تولید می کنند، خریدار عمده شکر هستند. حال برخی تمایل دارند که شکر برزیلی را خریداری کرده و برخی دیگر اقدام به خرید عمده شکر ایرانی می کنند.
اگر قصد این را دارید تا شکر برزیلی خریداری کنید، بهتر است پیش از هر چیزی، از قیمت عمده شکر برزیلی در بازار فروش مطلع شوید. زیرا بر اساس درجه بندی های کیفیتی، شکر برزیلی و یا شکر ایرانی ممکن است قیمت های مختلفی را به خود اختصاص دهد. کما اینکه خرید و فروش عمده شکر برزیلی هم می تواند تاثیرگذار بر قیمت عمده شکر باشد. اغلب خریداران عمده، به منظور راحتی و همچنین کم کردن هزینه های خرید شکر، تمایل دارند تا شکر را در تناژ بالا و به صورت عمده خریداری کرده تا قیمت به ازای هر کیلو شکر، تا حدودی کاهش پیدا کند.
منبع: بازار قند و شکر ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.